What brand(s) of truck(s) do you drive?? >> EVERYBODY VOTE!<<

What brand truck do you drive?


  • Total voters
    207

General Lee

Rammer Jammer, Yellowhammer
Joined
Nov 25, 2010
Posts
235
Reaction score
0
Location
Mobile, AL
no hondas???? what??? they make such good trucks :lol: O well I'm surprised theres so many chebbys.... I feel outnumbered.... :chevy: :chevy: :ford: :gmc: :gmc:
 

tleach17

I wanna be your Maine Man
Joined
Nov 25, 2010
Posts
6,190
Reaction score
1
Location
Central Maine
Tech its gm so chevy and GMC count to one. They are the same to me. just like ford and mazda.
 

PenguinLTZ

I'm too LAZY to Choose a Custom Title!!!
Lifetime Supporting Member
Joined
May 21, 2009
Posts
24,948
Reaction score
216
Location
PNW
Why in the hell does Kyle have a vote in the Ford column? :lol:
 

Zembonez

живи свободно или умри
Lifetime Supporting Member
Joined
May 17, 2009
Posts
57,293
Reaction score
35
no hondas???? what??? they make such good trucks :lol: O well I'm surprised theres so many chebbys.... I feel outnumbered.... :chevy: :chevy: :ford: :gmc: :gmc:
This forum is a different kind of place. We don't trash talk those who drive other brands of trucks (not counting the Pantyline) here.

We all have our favorites, but we've all made some friends that drive other stuff here. It's pretty cool actually just getting away from all of the bullshit fanboy crap.

We'll leave that stuff for the "One brand only" sites.

:cheers:

Why in the hell does Kyle have a vote in the Ford column? :lol:

So does Felix! :lol:
 

PenguinLTZ

I'm too LAZY to Choose a Custom Title!!!
Lifetime Supporting Member
Joined
May 21, 2009
Posts
24,948
Reaction score
216
Location
PNW
Jim, methinks your poll is broken.

:D2
 

hotrodpc

No, we're not the TF misfits, we WERE the TF ITs !
Joined
Jun 28, 2009
Posts
1,010
Reaction score
1
Honda??? For got sakes, we are talking about Trucks here, not Lawn Mowers and Generators.

BTW, That's not a Honda bash, thats just saying they make great Lawn Mowers and Generators.
 
Last edited:

General Lee

Rammer Jammer, Yellowhammer
Joined
Nov 25, 2010
Posts
235
Reaction score
0
Location
Mobile, AL
no hondas???? what??? they make such good trucks :lol: O well I'm surprised theres so many chebbys.... I feel outnumbered.... :chevy: :chevy: :ford: :gmc: :gmc:
This forum is a different kind of place. We don't trash talk those who drive other brands of trucks (not counting the Pantyline) here.

We all have our favorites, but we've all made some friends that drive other stuff here. It's pretty cool actually just getting away from all of the bullshit fanboy crap.

We'll leave that stuff for the "One brand only" sites.

:cheers:

Why in the hell does Kyle have a vote in the Ford column? :lol:

So does Felix! :lol:

ok I gotcha brotha :)
 

rrogers

05 fordfx4
Joined
Nov 18, 2010
Posts
395
Reaction score
0
Location
tennessee
Honda??? For got sakes, we are talking about Trucks here, not Lawn Mowers and Generators.

BTW, That's not a Honda bash, thats just saying they make great Lawn Mowers and Generators.
That is got to be the best avatar ever. My son watches it like four times a day.
 

Members online

Latest posts

Forum statistics

Threads
28,709
Posts
1,101,834
Members
4,674
Latest member
Dannytomany
Back
Top